Emilia- 5 saker ni kanske inte visste om mig ..

- Vill inte ha barn när jag blir äldre . Jag har redan så många småsyskon och det räcker bra för mig .
-Äter någonting sött varje dag t.ex chips,godis,kakor,glass m.m , kan inte klara mig utan söta saker . Humöret är på botten om jag inte får något sött i mig .
-
Har inte gått osminkad eller utan extensions till skolan på ett helt år . Jo en gång men då var jag 2 minuter i skolan . Får så otroligt dåligt självförstroende utan smink och extensions.
-Har blivit påkommen av mina föräldrar 2 gånger p.g.a att jag druckit alkohol . Men nu dricker jag inte längre , Slipper slösa pengar och slipper problem hemma .
-Om jag skulle ändra någonting på min kropp så skulle det vara mitt hår . vet verkligen inte om det går men om man kunde göra så att det växte snabbare och blev tjockare så skulle jag lägga en slant på det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0