Emilia- Fredag

Igår var det valborg , det blev ganksa misslyckat . Vi tänkte dra till Sollentuna på fest men så blev klockan mycket och vi skulle inte hunnit vara där så länge så vi sket i det . Ja så vi gick till Rålis för att se om det var någon brasa , men det var det inte så vi drog till vasastan och där var den redan släckt . Då åkte vi tillbaka till Rålis och räffade folk där . Ja så där tillbringade vi våran kväll. Man fick ju se massa läskiga och fulla människor igår . När vi t.ex stog i rålis så var det typ 2 stycken 21 åriga killar som började slåss och ingen polis såg det , men det lugnade sig . Sen var det också 2 killar som sprang runt nakna , men det ska man inte klaga på . När vi skulle till SL-center och träffa Amelia med compani så var det killar som frågade om vi ville ha skjuts i deras bil . Vad tror dom igentligen !? att vi är så jävla dumma och bara hoppar in i en bil med 2 fulla och främmande killar ! Sen när man väl står vis SL-center så kommer en kille i 15 års ålder , jätte packad och helt blå slagen . jag har inte förstått vad man igentligen firar med valborg ? Jag menar , alla man såg igår var påverkade , och jag menar verkligen alla !
Nu förstår jag varför man inte ska dricka när det är valborg . Tyckte synd om alla männsikor som släpades bort av poliser och var helt medvetslösa . Tydligen så är det bara 2% av alla ungdomar som håller sig nyktra på valborg .
Ikväll blir det iallafall en lugn kväll , så är det tänkt hela helgen .


Ha en bra kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0