Emilia- I can love you like no one can .

Det börjar närma sig måndag . imorgon är det idrottsdag och vi börjar halv 1 . Innan det så ska jag och Hedda kanske äta ute eller nått .. Men jag har hört att det ska regna imorgon så jag vette fan om jag ska vara med . Jag kanske ska vara där men inte vara med , men då ska jag ha ett paraply över mig.
Har fått lite sms från mamma , dom är ju i Italien som dom flesta kanske vet . Där är det varmt . Men det är nästan lika varmt här som där . Dom kommer hem på Tisdag eftermiddag. Så jag tror jag kommer flytta hem till mamma på tisdag eller Onsdag .



Imorgon är det myskläder som gäller, ska få låna en av Clara , smart som jag är så glömde jag ta med mig jumpa grejer till pappa .

Uppdaterar kanske snabbt imorgon innan jag drar till Kristinebergs IP .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0