Emilia- långt inlägg

hej på er ! jag har inte uppdaterat på superlänge . men jag har haft fullt upp ..
Jag kan börja med att berätta vad vi gjorde igår , igår var vi på rix fm och träffade folk , det var inte så jätte kul . men bättre än att sitta hemma .
Sen åkte jag , Hedda och Viktoria hem till Hedda och sov där . Sen på morgonen så var jag tvungen att åka till Norsborg för att gå mina småsyskons öppethus , sen så åkte vi vidare till strängnäs för att vi ska sova här inatt . orkar inte förklara varför . ikväll är det ju Euro vision song contest , hoppas det går bra för sverige , fast vi har ju en riktigt dålig låt tycker jag , men man har ju hört att andra länder tycker den är bra . Ja vi får se :) Nu ska jag ut lite och så ska jag be Amelia ringa mig. Ni får jätte gärna ringa mig ikväll , kommer mest ligga framför tvn . mitt nr är 0765974934.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0