Emilia- Lidköping

Hej stockholm. Jag är själv i Lidköping . Idag gick vi in till "stan" eller vad man kan kalla det, Mormor köpte iallafall lite saker till mig . En rosa jacka eller tröja . örhängen , maskara och foundation :) tack ! Precis vad jag behövde . Det finns en webbkamera på den här datorn men jag har suttit och letat i en halvtimme om jag kan hitta den så att jag kunde ta lite kort påallt jag köpt .
Både jag och Hedda har faktist funderat på om vi ska lägga ner den här bloggen , den är ju så himla dålig . Men ibland när man har tråkigt så är det skönt att bara skriva lite .. Ja vi får ju se hur det blir med det.
åh det är så dåligt väder här det regnar och blåser . Men ikväll ska vi äta pizza , yammi ! imorgon så ska jag åka till min mosters frisör salong , där ska jag slinga mitt hår med lite vitare slingor än vad jag brukar ha och så ska hon klippa mitt slitna hår så att det kan börja växa ut på nytt i sommar . Det kan också hända att jag kommer åka hem till stockholm imorgon istället för på söndag , för mamma,oscar och matilda är jätte sjuka . men jag hör av mig mer om det imorgon !
puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0