Emilia- Mitt sommarlov

Åh vilken härlig dag det har varit idag . Jätte varmt och sol hela tiden . Har solat lite med Hedda idag sen var jag tvungen att åka till Ekerö , men fortsatte sola när jag kom hit . Imorgon ska jag ligga och sola hela dagen . Känner mig som en blekfis .. Nu kan man säga att sommaren har kommit . och vi har bara 6 skoldagar kvar innan skolavslutningen . Jag kan skriva hur min sommar kommer se ut .

9 Juni - Sommaravslutning
11 Juni - Amelia gumman fyller äntligen 15 år !
12 Juni - Åker till Frankrike med pappa och familj .
19 Juni kommer hem från frankrike , åker till malmköping till den 21 .
22 Juni till 9 Juli- Hemma i stockholm
10 Juli - Åker till Italien
1-2 Augusti - Kommer hemfrån Italien .
4 Augusti - Åker vi tjejer till Frankrike :)
11 Augusti - Kommer hem från Frankrike .
2 veckor kvar- På dom här två veckorna ska jag försöka hinna med att gå på Gröna Lund och kanske åka till Rebeccas land . Sen måste man passa på att festa innan skolan börjar igen  . Det är sorligt att sommaren är så kort . Det gäller att njuta varje dag .

Om mindre än en timme så börjar Robinson . Ikväll blir det hemma kväll .  puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0