Hedda- been busy

Tjeena, nu har helgen gått och jag har precis sett en usel film som jag var och hyrde för ett tag sedan.

Jag kan dra min helg lite snabbt bara.

Igår på dagen gjorde jag typ ingenting eller bara en lunch ute med farmor och sen köpte jag en mascara. Sen på kvällen var vi på en fest som började bra men det blev lite rörigt i slutet. Men tjejerna som var där var jättegulliga . Sen  sov jag hos Emilia och som vanligt låg jag och försökte hålla henne vaken, lyckades tyvärr inte så bra.
Idag har vi typ inte gjort ett skit förutom att ha suttit på cafe fix.

Jag tog lite bilder från malin , fast från hennes facebook, för jag tog tyvärr inga bilder alls









Yeye sov gott,


Kommentarer
Postat av: louise

har du ingen bild på kalle? :)

2009-05-11 @ 17:02:22
Postat av: Anonym

de är ju en bild på calle :)

2009-05-11 @ 18:03:39
Postat av: Louise

Haha vem skriver ifrån mitt namn? :S

Ta bort bilden på mig:)

2009-05-12 @ 12:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0