Hedda- Goood kvälll

Tjeeena, dålig uppdatering, I know. Men då är det ju tur att vi har Emilia, visst?
Jag har haft en bra dag iallafall, jag och Vickan sov ju hos Emilia på ekerö och kom väl tillbaks till stan runt 3. Då stack jag och träggade Tinna och Vickan rebecca. Jag och Tinna gick till prisextra och köpte lite goda saker och satte oss sedani solen nere på norrmälarstrand. Nu på kvällen var jag hos Viktoria med Rebecca och KLisa, tyvärr behövde rebecca gå typ direkt. Vi såg iallafall en grym film. Den heter "Die Welle" och var bland de bästa filmerna jag har sett.
Orkar inte berätta om den. Min mobil har förresten kommit och jag älskar den :)
Yeyey sov gott för det ska jag göra, pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0