Hedda- lite shopping

Hemma igen, jag har precis hjälpt till med maten och nu sitter jag och dricker Cola light. Och vilket fint väder det blev till slut.
Jag har iallafall haft en mysig dag trots vädret, först gick vi runt och köpte lite kläder, sen åt vi en jättemysig lunch på Sturehof och sen fortsatte vi promenera runt i stan. Jag hittade också vad jag ska köpa för komfirmationspresent till TInna men precis rätt fanns tyvärr inte så jag ska in till stan i veckan och köpa den(hahah nu blir du nyfiken va Tinna:P).

Det här var det som jag köpte idag, hittade även lite tunikor och en klänning men jag orkade inte prova så jag gör det i veckan, Emilia skulle ändå köpa avslutningskläder så jag hänger med henne.



Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0