Hedda- Love, Peace and Understanding

Tjeena, det finns inte så mycket att skriva om mitt lib just nu. Igår var vi ju på hippiefest och det var helt okej. Lite segt i början men kom igång lite mer i slutet. Men fyfan vad heta killar det var där, haha det mest positiva under kvällen.

Idag har jag och Vickan suttit i soffan hela dagen eller förutom typ en halvtimme när vi låg på terassen och solade. Sen gick solen i moln och det fick bli soffan som gällde igen.
Ikväll ska jag träffa Viktoria och Rebecca tror jag , men vi får se,



Här är våra outfits från igår

Klänning lånad från Johannas garderob, försökte hitta nåt på stan men det var omöjligt, men jag tyckte att den här passade ganska bra


Söta hippieViktoria

Nattmat är ju typ det godaste som finns, för vickan blev det pizza....


Och för mig blev det glass, sen satt vi där och snackade till tre då vi satte p en film, när jag somnade så hade det hunnit bli ljust ute

Nu ska jag hjälpa till med middagen pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0