Hedda- min dag

Nu är jag uttråkad men jag vet att jag inte kan somna för då blir jag ju aldrig klar. Men nu har jag tråkigt så nu får ni höra lite om min dag, började med träslöjd och det var jättetråkigt tills Lotta kom.  Sen fortsatte dagen som vanligttills jag skulle till skolsyster på hälsoundersökningoch då fick jag panik för att jag är 1, 68 när jag trodde att jag var 1,69.  Hon  skulle också skicka en remiss(vad är det?)  till ungdomsmottagningen så att jag skulle få komma dit och prata med en barnmorska om min vidriga mensvärk, förstår inte riktigt hur det ska hjälpa.
Sen var det dem vanliga frågorna och å är det ju alltid halva sanningen som gäller.

Efter skolan åkte jag, Emilia, Clara och Rebecca till plaskis och satt där och åt chips och drack cola, sen kom wille ner ett litet tag också.
Nu ska jag  fortsätta, Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0