Hedda- Tjeena mittbeena

Halllåååå, jag kom hem för ett litet tag sen och nu har jag precis käkat. Idag efter skolan drog jag, Emilia, Wille och John in till stan.  Wille och John skulle shoppa och jag och Emilia hade inget annat för sig. Jag tycker ju att det är väldigt roligt att kolla på kläder även om det är andra ska shoppa och det är killklder.. Ibland kan jag till och med tycka att det är roligare att följa med som smakråd när andra ska shoppa än att själv shoppa för då får jag inga skuldkänslor för att jag gör av med pengar och behöver inte hålla på att prova massor. Och killkläder är ju ännu roligare, jag har ingen aning om varför men det är det iallafall.
Sen åkte jag med Emilia en bit på vägen när hon skulle till ekerö och så satt vi på en gräsplätt och bara pratade.
Nu ska jag kolla på vänner, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0