E- Mysig dag

Hej på er, nu har skolan börjat igen, men det var ingen farlig dag. Så efter skolan åkte jag och Hedda och fikade på cafe Albert. Sen skulle jag dra hem och äta, men vi kom senare på att vi ville äta ute, så jag och Hedda åt sushi. Det var super gott!
Haha, är jag den ända som tittar på det nya programet " ullared" det är helt sjukt! En familj hade sparat pengar i ett helt år och sen hade dom shoppat för 50 000 kr på den stora affären ullared, så de hade shoppat kläder, presenter, julklappar m.m. FÖR ETT HELT JÄVLA ÅR! Vill man inte hellre åka utomlands. Herregud, aja det finns vissa korkade människor. Okej jag kan förstå dem, det är sjukt billigt där, men inte sparar man i ett helt år för att shoppa på en stor affär.



Klippet är lite segt, men nu kanske ni förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0