Emilia-

hej hej!
Ha varit barnvakt i några timmar nu, Tinna och Viktoria följde med mig hem. Men Viktoria skulle dra och träna ett knatte lag, så jag och Tinna gjorde lite te och tog täcken och satte oss på balkongen och snackade. Jätte mysigt!
Sen har jag pluggat lite också.
Förresten nästa vecka ska jag köpa nya extensions, ganska långa, för att jag ska locka håret ändå uppifrån.
Om jag gör det nu så blir håret ganska kort.
Sen runt Mars så ska jag göra riktiga lim extensions som man kan ha till sommaren när man badar. Tänk er vad snyggt med långt blont år och att samtidigt vara brun. Längtar efter sommaren!

Nu ska jag se på Desperate houseviwes. Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0