Hedda- en månad kvar exakt

Kom precis hem nu och tyvärr låg det ingen iphone i postlådan idag heller. Jävla skittelenor. Men jaja lika bra kanske för jag måste plugga hela eftremiddagen/kväll och med en ny iphone på bordet hade det inte gått nåt bra. Då hade all tid gått åt till att lägga in musik.
Ja 24 idag alltså en månad kvar till julafton, myyysigt.
Nu ska jag plugga till geografi tills jag somnar inatt. Men jag får inte gå och lägga mig senare än kl 1. Hahah natten innan mitt förrförra so prov så sov jag cirka en timme så jag blev jättesjuk. Det var Historia (somjag älskar) så jag kunde inte lägga ifrån mig boken. Så jag satt där kl halv 5 på morgonen och läste om olika slag. Heheh så ska det inte bli inatt.

 Så vi hörs senare, pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

WTF... när jag säger att jag gillar SO så måste jag ha fel.. :p

2009-11-24 @ 17:52:31
Postat av: Anonym

/Alex

2009-11-24 @ 17:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0