Hedda- lite gamla och inte så gamla bilder

Jag har lite tråkigt så nu kommer det massa roliga bilder som ni inte sett förut


Jag gissar att vi var 7 eller 8 där ,
hahah vad gör jag för in egentligen

Ganska många år senare, i 6an.
Jag, Emilia och Linnea
Vi stod i biblioteket och tog kort,
haha vi behövde bilder till våra pea-pressar om varandra :P

Emilia i 6an

Jag och LInnea i 6an,
vi badade den 31 mars på norrrmälarstrand,
lite dumma ihuvudet var vi

hahahaha, snyggt, noooot

Michaela på alla hjärtans dag

Vickan samma dag,
ungefär vid den här tiden började jag bli braa kompis med henne

Vickan, Nea poch sammo :P


Det kommer fler bilder om ett tag för nu ska jag dra och träffa vickan och få lite skolböcker, pussss





Kommentarer
Postat av: Linnea

aaaaaaaaaaaaaaaah shit vad jag såg ut på sista bilden, fyfaaaan, hahaha!

2009-11-25 @ 16:04:09
URL: http://promised.blogg.se/
Postat av: EMilia

HAHA jag då! Jag ser ut som en krita:P

2009-11-25 @ 16:13:51
URL: http://Heddaochemilias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0