Hedda- sammanfattning av helgen

Tjooo, nu är helgen snart slut och det är back to reality igen. Men jag har faktiskt haft en lyckad helg. Igår på dagen var jag på stan med min mor och inhandlade lite kläder. Lite allt möjligt så där. Drog sedan och käkade med min familj på Texas long horn. Sen drog jag till Clara och Vickan som var hos Vickan och sen åkte vi till en fest på östermalm som var lite seg i början men som kom igång till slut ändå.

MEn upplevelsen under den kvällen var när vi kom på att vi ville ha fanta så vi gick ända till en 7-eleven. Och när vi kommer ut så står det en jättefin ledig limmo där. Så vi frågar om vi kan fa skjuts tillbaks till festen och japp för 70 kr så körde han tillbaks oss till festen. Hahah riktigt roligt,
Sen drog vi typ hem kvart över 2 och vi var väl hemma vid 3 och somnade väldigt fort.

Idag var jag inne i stan med Tinna och Clara , vi satt och fikade ett tag på mysiga cafè Albert och sen gick vi runt i lite affärer. Jag köpte inte skorna jag tänkte så nu har jag hittat ett par andra. Clara har dem i ljusbrunt men jag vill ha dem i svart. dem är verkligen hur fina som helst. Haha ja jag får väl bli en liten copycat för nu då för dem är hur fina som helst. Sorry Clare :P

Nu ska jag dra till min farmor på middag och jag missar GG, Ångest på riktigt asså. Men jaja jag får köpa boxen sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0