E-

Hejsvejs! Har lyckats ladda upp massa bilder från mobilen, så jag tänkte passa på att lägga in många av bilderna på bloggen. Vissa bilder kan vara ett helt år tillbaka nästan.


Första riktiga tjejkvällen vi hade. Mysigt var det!




Utanför mig.


I skolan


Heeelg!



Jag halvsov på lektionen, oops!



Orsa


Orsa


Orsa


Orsa



Kungsberget


Kungsberget


 Haha snyggt Viktoria ;)

Schtekiga Hedda ;)


Vasaparken

Mysig dag på båten med massa

Amelia och två killar?

Italien med familjen


Frankrike med tjejerna!


Frankrike med tjejerna!


Oj det har tagit nästan en timme för mig at ladda in alla bilder. Men nu ska jag gå och lägga mig, är super trött!
God natt och sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0