Emilia-

Hej hej, då var det Söndag igen. Så imorgon är det skola. Den här helgen har varit väldigt lugn och det har varit jätte skönt. Har Verkligen behövt det.
Idag har jag legat och tittat på film hela dagen medans det har regnat ute , det är det bästa som finns, att krypa ner i soffan eller sängen med ett varmt täcke och en bra film, medans det regnar och blåser ute. Sen har jag också ätit kanellbullar, eftersom att det är bullarnas(eller vad det kallas) dag idag.

hmm, vad är veckans planer då?
Måndag- Skola, sen beställa en sak på kvällen.
Tisdag- Skola och barnvakt
Onsdag- Orientering i skolan, hem till pappa
Torsdag-Skola
Fredag- skola, sen är det HELG ! :)

Ja det var inte mycket planerat än, men jag tar dag för dag. Men som jag och Hedda satt och diskuterade i fredags på en lektion, för att man ska kunna ta en dag i taget så måste vi tänka framåt.


Ni som har missat Erik i Idol kommer ångra det när ni ser det här klippet. Man ryser i hela kroppen!

Ska se på Ensam mamma söker. Hörs imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0