Emilia- är på Ekerö

Nu är det Fredag igen, och jag måste bara säga att det har varit ett sjukt segt lov.
Nu har jag haft tandställningen i ungefär 3 dagar och jag har faktist ganska ont, igår levde jag på chips, det ända jag kan äta utan att det gör så himla ont. Men när jag åt chips så ramlade en plopp som satt längst in på min tandställning av. Men ska dit på Onsdag och sätta dit den igen.
Nu är jag iallafall på Ekerö. Och jag ska vara här hela helgen. Imorgon kommer min halvhalvsyster Josefin hit och så ska vi ha en mysig dag, och sen sover hon hos oss. Om ni undrar så är hon bara ett år yngre än mig. Så hon är rolig att umgås med, men vi träffas så sällan tyvärr..

Ha en rolig fredag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0