Emilia- Godmorgon

Good morning!
Min natt har bestått av mardrömmar. Så jag vaknade och var livrädd.
Igår kväll drog jag inte ut , jag orkade inte eftersom att klockan då var runt halv 10 och jag pallade inte fixa iordning mig+ att amelia typ skulle dra från den. Men sen undrade Clara och dom andra om jag vill följa med dom ut på en promenad, men jag var så seg igår så jag tog en hemma kväll. Precis som jag har haft hela helgen..
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, jag ska ringa och väcka dom andra snart, men klockan är ju bra halv 11 så dom får sova ett tag till. Sen kanske vi åker in och tar en fika inne i stan. Mysigt mysigt!


Titta så brun man var i Italien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0