Emilia- Myskväll

Hej på er :)
Jag är på Ekerö just nu och väntar på att Hedda och Viktoria ska komma hit, vi ska ha myskväll framför tvn med godis och chips. Dom har hyrt någon film också, sen är det väl blogawards ikväll? Aja jag ska gå ner och laga lite mat, pasta med någon sorts grekisk röra. Har fastnat för en bok som Jennie hade lånat på biblan , den heter " Mardrömmen har bara börjat" och så här står det på baksidan av boken, 

Amanda Jakobsson är 29 år gammal när hon och en kompis blir överfallna. Tack vare polisen Peter Aronsson klarar de sig undan med livet i behåll men när Amandas lägenhet sedan blir vandaliserad och fotografier tagna på henne i smyg börjar dyka upp inser hon att något är fruktansvärt fel. Amanda flyttar tillfälligt in till Peter som hon vid det här laget har ett förhållande med men när hon bestämmer sig för att flytta hem igen bli hon kidnappad och nu är det upp till Peter att lista ut vem som har henne innan det är försent.

Boken är spännande hela tiden och det händer hela tiden saker, så det går inte att släppa boken i en sekund. Jag har läst mer än halva boken på 2 timmar och jag som verkligen aldrig läser böcker tycker att den här är sjukt bra. Det är också lättläst och inte så tjock. Vilket jag gillar väldigt mycket.

Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0