Emilia- VETLANDA

Ja i helgen åkte jag, Hedda och Clara till Vetlanda och överraskade Michaela. Det var super mysigt där och hon blev jätte glad att vi kom och överraskade henne.
Kan berätta mer detaljerat om den helgen i ett senare inlägg.

Mitt humör har varit väldigt upp och ner idag. Och det där mötet som vi skulle ha på Onsdag får inte ens vi vara med på längre! Fyfan vad sur jag blev när jag fick veta det. Så fältarna och rektorn ska sitta och snacka om bloggen som dom inte ens har läst !? FYFAN VAD SUR JAG ÄR!
Men dem ska väl antagligen diskutera om polisanmälan. Vi fick veta av någon av våra föräldrar att en fältare hade sagt att det här kanske ska gå upp till rätten. HELT SERIÖST, HAHAHAH ! Kan inte sluta garva åt det. Snart sitter vi väl i ungdomsfängelse också. Kan tänka mig hur det skulle vara om någon som har mördat någon frågar oss " vad har ni gjort för att få hamna i ungdomsfängelse? "
" jo vi har skrivit en skvallerblogg"
haha hur kul låter inte det. Okej det här var lite överdrift, men det är precis vad fältarna och rektorn gör, de överdriver som fan!  

Nu ska jag lugna nerverna och titta på hollywood fruar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fältassistenterna är sadister

2009-10-13 @ 07:28:48
Postat av: Anonym

HATAR FÄLTARE!

2009-10-14 @ 21:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0