Hedda-

Tja, nu kom jag precis hem, jag var och åt middag med mamma på östermalmshallen, myysigt. Sen köpte jag en tröja på vägen hem men jag får se om jag vill ha den eller inte.
 
Som Emilia skrev så tror många att det är vi som gjort skvallerbloggen. Jag bryr mig faktiskt inte om vad alla tror så länge mina nära kompisar tror på mig. Det sårade mig extremt mycket idag när en av mina närmsta kompisar idag kom och frågade om det var jag som skrivit massa skit om henne på skvallerbloggen.  Jag vet inte vad som går runt i skolan, men som jag sa, det enda jag bryr mig om är att mina nära kompisar litar på mig. Resten skiter jag rent ut sagt i.

Men nu ska jag se på sista avsnittet av svenska hollywood fruar och det tycker jag att ni också ska göra, ha en bra kväll, pusss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är lösenordet och användarnamnet då ? (:

2009-10-05 @ 20:57:01
Postat av: Anonym

Hur fan ska jag kunna veta det ?

2009-10-06 @ 10:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0