Hedda- jobbiga söndag

Nu har jag precis kommit hem från ekerö och ska börja plugga, Jag hatar verkligen söndagar för de är bara plugg som gäller :(
Jag ´skulle hatränat med Rebecca idag och det skulle verkligen ha varit hur skönt som helst men nu måste jag ringa henne och avboka pga att jävla fysikprov, seriöst så förstör skolan mitt liv.
Fick ett mess från Tinna om vi skulle ta en fika och fyfan vad sugen jag blev på att bara skita i allt jävla plugg men icke sa icke ska jag gå på östra så är det bara att stanna hemma hela söndagen.

Men lite tur har man ju ändå, för Gossip girl börjar ikväll :) Så det gör min söndag lite bättre. men nu ska jag ringa Rebecca och säga att jag måste plugga :(
Hoppas ni har en bättre söndag :)

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0