Hedda- livet förändras, människor förändras

Hahah jag kom precis på att vid nästan varje inlägg så sitter jag och kollar  på tv, Hehe ja och samma sak nu. Det är Las vegas som är en gammal favorit på 5an. Haha eller gammal ocg gammal, det är ju typ nya avsnitt men jag såg det alltid typ i 5an och 6an så för mig är dte gammalt :P

Okej yeye skitsamma, idag har jag varit med Emilia och tagit det lugnt. Ja ungefär som vi har gjort hela den här veckan:P Det blev inget av det som jag och Clara skulle göra idag så det får bli någon annan dag.
Nu väntar jag på att nån ska komma hem men ingen kommer :0  Jag är ganska hungrig men jaja dem kommer nog snart, förhoppningsvis med mat :)

 
Hittade dem här bilderna som är tagna för typ prick ett år sedan :) Ganska roligt att kolla tillbaks på gamla bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0