E-

Sitter och äter en äcklig pizza , det är en sån där som man värmer i ugnen , och jag lyckades bränna den . Hur kan jag lyckas bränna någonting jag inte ens lagar själv.. Aja jag har pluggat lite smått nu i eftermiddag . Men jag ska sätta mig och göra biologi+ lite SO . Imorgon ska jag , Clara , Maja och Hedda . Dom jag vet än så länge iallafall ska dra till Viktor rydbergs gymnasium för där kan man få läxhjälp och träffa nya männsikor sa våran lärare .
En sak jag diskuterade lite med Hedda om idag var att man känner att jätte många 7or och 6or är jätte rädda för en . Så fort man går förbi så backar dom typ 1 meter ifrån mig . haha men jag kan erkänna att det är rätt kul :P Men ser jag verkligen så farlig ut ? Amelia , Hedda och Jessica fattade inte vad det var som gjore att just jag såg så farlig ut ? Dom sa att jag var raka motsatsen . haha . Men jag kommer själv ihår hur det var när man gick i 6an eller 7an , jag var också väldigt försiktig av mig och backade när någon äldre gick förbi . Men jag var grymt blyg när jag gick i 6an , jag rodnade hela tiden , och jag menar verkligen hela tiden !

Nu ska jag sätta igång att plugga , önska mig lycka till !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0