E- Saker ni kanske inte visste om mig .

Svårt att komma på saker , eftersom att jag är rätt så öppen av mig . Men ni som inte känner mig så bra vet nog inte det här .

 Jag älskar allt onyttigt som går att äta , jag äter massa onyttiga saker dagligen . Jag kan lätt smälla i mig en hel chipspåse .

Mitt rum ser ut som ett bombnedslag hela tiden .jag är extermt dålig på att städa . När jag väl har städat så blir det stökigt en kvart efter . Hur ska det går för mig med min framtida lägenhet ?

Jag använde 2 Bhar när jag gick i 7an eller i början av 8an . Ja det var fjortis tiden det . Men det skulle jag aldrig få för mig att göra nu , det ser sjukt fult ut när man går runt med 2 bh band under tröjan .

Jag har blivit frågad 4 gånger om att skicka in bilder till en modell agentur . Frågan är bara när jag ska orka skicka in bilder ?

Jag gillar inte att ha förhållanden med killar . Varför ska man lägga ner massa tid på honom ? Det är roligare att leva livet och leta efter killen . Jag är också väldigt kräsen när det gäller killar .

Träffa killar ensamma. Det är det värsta jag vet , jag är alltid så himla nervös innan . Men när man väl träffar honom så brukar det vara jätte mysigt . Men ni vet när man t.ex har smsat med killen ett tag och så frågar han " skulle du vilja träffas i helgen"  då blir det som ett stopp i mig och så slutar jag typ skriva . haha
Men jag är inte alltid så , jag brukar ju träffa dom flesta som jag gillar .

Föddes i Lidköping . jag jag föddes i lidköping och mina släktingar bor där .

Har rökt i mer än ett år. Inte bra ! Ska sluta röka dagligen , ska mer fest röka . Det måste man göra när det är fest .

Jag har en pappa jag aldrig har träffat. Det är ingenting jag går runt och pratar om , men jag håller det inte inne heller . Ja vad ska man säga mamma var ung när hon fick mig , bara 20 år . och så träffa hon en kille som heter Joakim . Ja mer behöver jag inte säga . Iallafall så fick mamma veta att hon var gravid och det var för sent för att ta bort barnet . Så hon bestämde sig iallafall för att behålla mig . Men det tyckte inte Joakim var bra , eller snarare hans flickvän ( Dom hade bråkat när han träffade mamma) . Så då hade tydligen joakims tjej sagt att antingen så får du lämna mamma och mig och inte hålla kontakten med dom . Så då gjorde han det .
Innan jag föddes så träffade min mamma min pappa , alltså Mats som har tagit hand om mig hela tiden och är världens bästa pappa ! Så pappa tog hand om mig även fast mamma och han skildes när jag var runt 1 år . Iallafall vill jag inte ta upp kontakten med Joakim , jag har hört att han har 2-3 egna barn nu och fortfarande är tillsammans med den där flickvännen . Även Joakim bor i Lidköping . Joakim hade kommit till mitt dop och tagit med sig en nalle , som kallas jocke . Men iallafall så är mats min pappa och kommer alltid att vara det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0