Emilia-

Hejhej . Har pluggat i en och en halv timme för ett tag sen , har ju prov på 20 sidor i biologi på fredag , och det tog 1½ timme att läsa 6-7 sidor och svara på frågor . Ska lägga mig framför i soffan för jag har pausat filmen "girl next door " Men jag kommer väl somna direkt . Jag har lite ont i huvudet, men det beror nog på att eftersom att jag har dålig syn och inte använder glasögon än när jag läser så kan man få lätt ont i huvudet. Imorgon har vi sovmorgon till halv 10 , hur skönt som helst . Men det gäller att jag kommer i tid till so:n för våran lärare sa att vi var tvugna att gå ner till rektorn om vi kom försent . För många brukar komma försent på morgonen när vi har so . Och jag är en av dom .. Skärpning Emilia !

Imorgon ska jag hem till pappa på Ekerö. Jag trivs där hur bra som helst . Synd att det ligger en bit bort bara .


Spex

Haha snygga va ? förstår inte hur man kunde se ut så där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0