Emilia- Helgen är över , dags för en ny vecka

Nu är det måndag igen . Idag var jag hos tandläkaren och nu är det bestämt att jag ska få tanställning den 28 oktober . Alltså på höstlovet . Jag kommer bara ha den i ett år och sen efter det så kommer jag dra ut en till tand och efter det så kommer jag sätta in 2 löständer . Det värsta med att stoppa in löständer är att dom kan gå av när man bli äldre , och varje tand kommer då kosta 30 000 kr styck sammanlagt 60 000 :S Men hon sa att det sällan händer .
När vi var påväg hem så råkade det bli en liten bilolycka också . Det var en guldig bil som bara körde ut och då var mamma tvungen att svänga snabbt åt vänster annars hade det blivit en riktig krock, Iallafall så tvårsvänger hon åt vänster och hinner då inte titta om det kommer en bil bakom oss , och det gjorde det då , men den slog bara i lite där bak . Men mamma trodde att det var den guldiga bilen som hade slagit i oss så hon börjar köra efter och tuta , haha och jag sitter och garvar . Men senare stannar den bilen och mamma går ut och börjar skrika på honom , efter oss kommer en annan bil som börjar skrika på mamma för att hon inte stannade och att han var tvungen att köra efter henne .. Så mamma råkade då tydligen skälla ut fel kille .. Men senare visade det sig att det var den guldiga bilens fel att det blev en liten krock . Men senare löste mamma och den där kille som vi hade råkat köra in i allt . Och så kunde vi äntligen köra hem . När jag kom hem somnade jag i soffan . Det var hur skönt som helst !

Helgen har förresten varit roligt . Berättar om den i ett senare inlägg .. Nu ska jag hoppa in duschen .
Här har ni en grymt bra party låt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0