Emilia- Lediga

Tjaa !
Imorgon är våran klass lediga från skolan , orkar inte berätta varför . Men iallafall så ska jag och Hedda in till stan och shoppa lite , eller mest fika tror jag . Men jag ska köpa en concealer eftersom att mitt smink är bort :( *snyft* Har levt på mammas smink , Gillar det också eftersom att det är mineral puder , men om man har en finne eller lite rödflammig hud som man vill täcka så är inte m.puder så bra .
Juste jag var inne i stan med pappa i fredags och shoppade 2 par skor och en pälsjacka . Den är fake och är från zhara .
Skorna köpte jag från skopunkten . Skopunkten har faktist väldigt fina skor i år , så där köpte jag ett par stövlar med ca 5 cm klack , sen köpte jag ett par andra stövlar som är mycket kortare och också är klackskor , ca 5 cm också . Men jag måste byta dom till en storlek större .
Ska lägga mig framför tvn nu och ta det lugnt .
Pusspåer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0