Emilia- Spex

Tjolahopp !
Idag har varit en jätte skön dag , det började med spex , och jag kan säga att vi tjejer såg helt crazy ut . Ni kan få en försmak på hur vi såg ut , men det kommer fler bilder senare .
Sen efter det åkte vi tjejer till ungdomsmottagningen . ja sen har jag bara haft 2 chill lektioner idag . Efter skolan åkte jag och Hedda in och satte oss på ålens citys cafe , det är mitt favorit cafe . Där satt vi iallafall och pluggade So , och Hedda förklarade allt i minsta detalj för mig , hon är grym på So . Tack så jätte mycket för hjälpen Hedda ! <3


Haha ser ni hur jag ser ut !! Kan inte sluta skratta !


Titta på snyggingen Elin i bakgrunden :P


Anina :)

Som sagt så kommer hedda lägga in lite fler bilder senare ! Fredrik tjatar på mig att jag måste stänga av nu . Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0