Hedda- livet är underbart

tje, jag har haft fullt upp den här dagen. Gick direkt från matteprovet till so-provet och när jag var klar med det hade jag alltså suttit och skrivit prov  i typ två och en halv timme sammanlagt. Så då var jga ganska trött.
Vickan och Clara hade suttit och väntat på mig, haha gulligt.
Sen har jag varit med Clara nu på eftermiddagen och nu sitter jag och ser på Christine.
Imorgon är jag ledig så jag och Emilia ska in till stan och shoppa, frågan är bara vad jag ska köpa ?
Hehe jag hittar nog nåt :)
Vet bara att jag måste ha en ny mascara så det får det bli, även fast jag tycker det är jättetråkigt att köpa smink menmen min är helt slut.

Jag orkar inte sitta hemma hela kvällen så jag funderar på att ringa nån och träffas ett tag :)
Ha en bra kväll, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0