Emilia-

Hejhej!
Nu är jag ute på Ekerö hos pappa, jag ska få hjälp av pappa med matten ikväll, eftersom att vi har nationella prov imorgon. Pappa skulle köpa med sig sushi hem till mig, precis vad jag var sugen på!
Imorgon skulle vi egentligen ha börjat 10.30, men eftersom att vi har NP så börjar vi 08.15 istället. Det suger! Sen ska jag till Umo imorgon för att få mer P-piller. Men jag funderar på att byta, just nu äter jag neovletta, och jag får en sån extrem menvärk ibland så att jag bara vill spy, och jag är sugen på mat hela tiden och sen får jag väldigt mycket humörsvägningar. Så ska snacka med dem om det imorgon.
Nu ska jag ta en varm dusch, för det är ruggigt kallt ute så hela jag fryser just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0