Emilia- Äcklig morgon!

Hejhej!
Igår så blev det iallafall fest i Rotebro, det var trevlans!
När vi skulle hem så hade vi sjukt bråttom till pendeln för att det var den sista som skulle gå, så vi sprang som galningar, fyfan det var jobbigt! Men när vi kom till fridhemsplan så åkte vi till mc donalds och köpte med oss mat hem, så vi tog en taxi från frihemsp. till Essingen så inte maten skulle kallna, haha..
Hedda och Viktoria jobbar på IP just nu med nån fika försäljning så nu är det bara jag,Amelia och Clara här hemma, och jag håller på att plocka ihop alla saker som ligger överallt. Ni ska bara veta hur äckligt det luktar!
Det ligger massa fimpar,pizza kartonger och mc donalds mat inomhus. Aja men nu ska jag sätta mig på balkongen ett tag. Sen ska jag dra till Ekerö igen och fira en i släkten som fyller år. Inte direkt vad jag har ork till just nu. Aja det är bara att bita ihop.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0