Emilia- Kvälls inlägg

Hejhej, idag har jag fikat på Fresco med Hedda och Viktoria, sen drog jag mig hemmåt runt halv 3. När jag kom hem så städade jag mitt rum och fixade lite i köket *stolt*.
Har även försökt plugga lite engelska, vi ska skriva någon slags uppsats om något krig och sedan redovisa det. Men jag kan iallafall inte koncentrera mig, får göra lite på Söndag istället.
Vi tjejer funtade på att ta en filmkväll ikväll, men alla verkar vara stendöda inklusive jag också. Så jag tror jag bara blir hemma ikväll.
Philip ringde precis och han kanske kommer förbi och sover här ikväll.
Nu måste jag ringa pappa och fråga hur det blir med helgen, det är ju pappa helg i helgen.
Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0