Emilia-lektion.

Nu har jag svenska lektion, men jag och jessica gick ner till datasalen istället. Jag kan ju inte säga att jag har jobbat så mycket.
kan skriva upp min vecka lite snabbt.
Måndag- Hem efter skolan, Philip kanske kommer senare.
Tisdag- Lediga, eftersom att jag, viktoria och Hedda inte fick någon bössa + att jag får mitt barnbidrag! barnvakt på kvällen.
Onsdag- hem till Ekerö och plugga Kemi efter skolan.
Torsdag- Halv studiedag!
Fredag- halvdag pga blåhallen, Nice!

På fredag är det ju valborg, Jag tycker det är överskattat, men vi funderar på att ta en lugn kväll på valborg. Sitta på en balkong med lite folk och grilla gott! Låter bättre än dräggiga fester..

Nu ska gå till nästa lektion som är matte, och då får vi veta mer exakt om matte nationella. Håll tummarna för att jag kanske kan få ett G.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0