Emilia- Saknar dig!

Hejsan!
Kom hem till Ekerö för någon timme sen och var svin hungrig, så jag tryckte i mig lasagne och en liten pizza som man värmer i ugnen. Och nu har jag precis ätit 3 pigelin glassar, börjar bli orolig över mig själv, trycker i mig allt som går att äta, haha.. Nej men jag tycker det är bra, vill ju gå upp några kilon. Tycker bara det är extremt töntigt när tjejer säger att dem bara ska äta ett äpple om dagen för att bli smala, haha då kan dem ingenting om dieter för att bli smalare. Snarare sväller kroppen tillslut upp istället.
Nu ska jag plugga lite engelska.
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh jag önskar att jag kunde tänka så, har kört på bara ett äpple om dagen metoden många gånger men aldrig funkar det:/

2010-04-12 @ 20:26:42
Postat av: Anonym

Håller helt med! tycker så synd om de som håller på sådär, ät mat förfan! det är inte mat man blir tjock av. :)

2010-04-12 @ 20:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0