Emilia- ska plugga...

Hola!
Är hemma på Ekerö nu och bara tar det lugnt. Idag har det varit en rätt så okej dag i skolan. Fick veta att jag fick G på matte nationella! Är grymt glad för det.
Igår så var jag ju ledig, så jag sov hos philip på natten, men han skulle upp och jobba klockan 6 så det blev inte så mycket sovmorgon, men vi försov oss då till kl 9 istället. Höhö..
Sen fick jag skjuts till Flempan och där åkte jag pendeln hem.
Sen begav jag mig in till stan för att möta Viktoria och Hedda på Baresso en liten stund och sen var det dags att hämta syskonen.
Lyckades göra god mat igår, det blev klyftpotatis och lövbiff. Riktigt gott! Sen kom Philip hem till mig och hjälpte mig vara barnvakt.

Imorgon är det halvdag i skolan, men jag börjar halv 11 så det blir en kort dag imorgon.

Nu kom pappa och dem hem så jag ska dra ner och se om det blir någon middag.
Ciao!


Den här bilden togs för ca 1 år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0