Emilia- småprat.

Hola.
Nu har jag pluggat i ca 1 timme och 40 min. Min hjärna pallade verkligen inte mer sen, jag måste börja dela upp arbetet istället, kan inte bara sitta sista kvällen och plugga i flera timmar.
Snart är det helg! Det är precis vad jag behöver, är så himla skoltrött just nu. Fick veta av min mamma i veckan att jag har lyckats spara 3100 kr hittils! Är stolt över mig själv. Så snart ska jag och Clara boka en tid hos frissan så vi kan göra extensions, vi ska prova att göra någon tejp variant. och det kostar 3500 kr. Men den varianten lät skit bra!
Och nu är snart Gotland resan klar också.
Jag, Hedda, Clara och Viktoria ska åka själva dit V.30 och bo där i 3 nätter. Det kommer bli sjukt kul! Vi ska bara boka färjan.

Nu blev det mycket på en gång. Inget viktigt egentligen, men är mest en mindmap för än själv, om ni förstår. :P
Men nu ska jag titta lite på tv, och sen ska jag gå och lägga mig. Ska upp 6 imorgon..-.-


Haha finfin bild på mig. Men det är roligare med lite färg i blogginlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0