Emilia- Söndag

Hejhej!
Idag har det varit jätte fint väder, men jag har ändå inte varit ute någonting känns det som.
Dagen började med att jag vaknade upp hos Philip runt halv 12, sen åkte vi hem till hans mamma för han skulle fixa med en vattenskoter. Sen åkte jag hem till Essingen och träffade Viktoria och Hedda en snabbis och snackade lite med dem. Sen drog jag hem och har inte gjort någonting.
Ska sätta igång och plugga om några minuter, men jag har verkligen ingen lust! Sen ska jag äta middag, och sen kommer Philip hit och sover ikväll.
Imorgon börjar SKOLAN igen!! Vill bara hänga mig själv just nu, men nu är det ca 8 veckor kavr i skolan, och 4 av dem kommer väl bli jobbiga men sen kommer det vara massa temadagar m.m.
Nu måsta jag sätta igång och plugga, måste städa mitt rum och tvätta sen också. Stressigt!

Ciao


Älskar den här låten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0