Emilia- Tillbaka

Hejhej.
Jag har inter suttit vid datorn någonting de senaste dagarna så därför har det inte blivit något skrivande.
Jag har varit med Philip sen i Lördags. I lördags kom han till Ekerö och sov här, sen på söndagen så åkte vi till Södertälje där han bor, där hade dem gäster på kvällen så det var trevligt. Sen kom jag hem igår och har sovit ensam inatt, det känndes väldigt ensamt :( Saknar honom, kommer inte kunna träffa honom på hela den här veckan eftersom att båda vi ska jobba.
Juste jag kanske ska jobba från Onsdag-Fredag med Clara, hon började jobba idag, men hon skulle snacka med nån kille där först.

Just nu är jag på ekerö, ska börja dra mig in mot stan om några timmar, eftersom att mamma och dem kom hem från Italien inatt.
Jag skulle kanske hämta alla barnen idag, men jag har verkligen ingen lust med det. Men det betyder att jag får mer pengar till sommaren. Ni läste ju vad Hedda skrivit, det händer massa kul i sommar!

Nu ska jag börja fixa mig, och sedan packa lite kläder som ska med till essingen.
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0