Hedda- 5 april och snööööö!?

Åkte hem till Vickan igår kväll och såg på film. Somnade sedan i soffan och orkade aldrig åka hem så jag sov kvar där. Började seriöst typ gråta imorse när jag vaknade och såg att det snöade men nu har det slutat och snön håller på att smälta :)
Idag ska jag ha påsklunch med min familj, alla har inte varit hemma över påskhelgen och jag har ju bott med mina vänner så det får bli påsk idag istället. Ikväll ska jag vara barnvakt hela kvällen så jag kommer inte hinna göra så mycket mer denna dag.
Nej nu ska jag klä på mig, puss på er

Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

usch med snön

2010-04-05 @ 19:08:17
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0