Hedda- saturday night

Tjeena, kom hem för ett tag sedan och nu sitter vi och kollar på inspelade entourage avsnitt.
Min dag har varit jättebra. Var hos Clara hela förmiddagen och sen drog jag ju på greasemusikalen. hahha den var skitkul men ganska udda. Dem hade en hel låt om ollning :P heöt säär. Efteråt gick jag , mamma och Emilia och käka på en jättemysig restaurang i närheten.  Sen drog vi hem till mkig och träffa Clara och Vickan, förade lite och fixade oss. Sedan gick vi över till Viktor som bor granne med mig som hade fest. Runt 1 drog Clara och Vickan hem till sig och jag med, nu orkar inte jag se mer Entourage, har redan sett dem här avsnitten. Ska nog gå och lägga mig i sängen och se på senaste avsnittet av solsidan, sooov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0