Hedda- Sminktips

Slutade ju nu med flytande foundation för att det bara ploppade upp massor med finnar då så nu är det mineralpuder som gäller. Jag har provat en hel del olika maybelline, maxfactor, Laura Mercier och ID. Laura merciers var väldigt bra och även en väldigt stor burk som var ett plus men ett minus för det höga priset , ca 500 kr. Max factors gillade jag inte alls, det var väldigt täckande men ganska billigt om jag inte minns fel. Maybellines var helt okej och väldigt bra pris, ca 100-150 kr.
Det jag nu köpte var ID, har haft det förut och det är min favorit, det är lagom täckande och det är så naturligt att man till och med kan sova med det :P haha inte att jag vill det men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0