Hedda- Sminktips

Hejhej, tänkte tipsa er om några av mina sminkfavoriter


Det här är vad jag använder dagligen,
Mascara-  Lash Queen Från Helena Rubenstein,  den absolut bästa mascaran jag har provat
Ögonbrynspenna- En väldigt bra och billig från isadora, är minst lika bra som de från dem dyra märkena
Solpuder- Tropiques minerale från Lancome, den ger en väldigt bra färg
Foundation- Jag började använda det igen för några veckor sen, slutade innan det för ca 1 år sedan. Använder Dream satin liquid från Maybelline. Den ger en fin färg och täcker bra men jag känner verkligen att min hy har försämrats sedan jag började med den så jag ska återgå till mineralpuder igen. Men har man en väldigt tålig hud som det aldrig ploppar upp finnar på så rekommenderar jag den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0