Hedda- sommarplaner

Känns det inte som att sommaren verkligen är nära, det tycker jag iallafall. Och det är ju faktiskt bara 2 månader kvar.
jag har en hel del planer för min sommar redan och jag känner på mig att det här kommer bli en av de bästa somrarna i mitt liv :)
 I början av sommaren ska Emilia med mig till franska rivieran, sen ska jag antagligen till peace and love festivalen. I juli är jag nog hemma ganska mycket om inte jag och några vänner  tar en tripp nånstans, typ köpenhamn. I slutet av juli så drar jag, clara,viktoria och Emilia till gotland, det kommer bli helt gaaalet roligt och sen drar jag typ direkt nånstans med min familj och då ska Vickan hänga med.
Åååååh vad jag längtar, men nu kommer tiden gå fort , snart står vi där på skolavslutningen :)


Sommaren är nära :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0