Emilia- Fanfanfan!!!

Varför ska allt hända mig?
Jag har blivit dålig ännu en gång efter jag slutat jobbat. Men den här gången har jag fått urinvägsinfektion som har spritt sig ända upp till njurarna, så jag ligger här och har sjukt ont!! Hela min rygg bara värker! Har tagit en Ibumetin nu, men innan jag tog den låg jag bara och grät. Men mamma har beställt tid hos läkaren ikväll. Så det verkar blir min Lördag. Får se om jag mår bättre senare då kanske jag kan dra ut en liten stund.
Är också jätte hungrig, men för det första har vi ingen mat hemma, och sen så orkar jag inte resa mig upp ur sängen.
Åh vad jag inte orkar det här.. har legat inne hela dagen och degat när det har varit underbart väder ute.
På torsdag så börjar också skolan. Det ska bli kul att se vilka människor som man kommer gå med de närmsta 3 åren.
Nu ska jag se ett avsnitt av danske paradise hotel. 

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0