Emilia- Förlåt för det jag sa, du är bland det bästa som hänt mig<3

Hejhej!
Kom hem för ca en halvtimme sen, jag kan berätta om min helg lite.
Fredag: Skola, sen på kvällen så drog jag, Hedda, Viktoria och Clara och träffade Anina och Amelia. Först drog vi på någon jätte konstig fest, så vi drog snabbt hem till anina och körde lite kortspel, sen drog vi vidare till st Eriksplan på en fest. Sen drog jag, Hedda och Clara hem till mig och sov.

Lördag: Vaknar upp och börjar fixa oss. Philip och hans kompis kommer och hämtar mig, vi drar till Södertälje. Jag och Philip åker vattenskoter till några av hans familjekompisar, där är vi hela dagen och åker vattenskidor m.m.. Sen drog vi hem och fixade iordning oss, sen hämtade vi Amelia och sedan drog vi hem till Philips kompis där det var lite folk. Senare gick vi alla hem till Philip och satte oss på hans altan. Sen vakande vi runt 9 imorse!! Haha tidigt, satte på en film. Grown ups heter den, Grymt rolig film! Senare så åkte jag, Amelia och Philip vattenskoter. Haha jag var så himla nära på att ramla av för jag satt längst bak, det hjälper inte heller att Philip kör helt galet! Aja men kul var det.
Nu är jag iallafall hemma igen och ligger i min säng, kommer somna när som helst. Blev inte så mycket sömn den här helgen..

Puss


Kommentarer
Postat av: Amelia

Sötnos då <3

2010-08-22 @ 17:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0