Emilia- God natt!

Har haft en tråkig dag/kväll. Har bara legat och degat i sängen. Men imorgon ska jag åka hem till Philip, han kommer hem från Göteborg imorgon. Saknar honom. På onsdag har vi varit tillsammans i 5 månader. Kan knappt fatta det själv..
Nästa vecka får jag min lön också. känner mig urfattig. Har 50 kr kvar på kortet. haha..

Vad ska jag hitta på den här veckan då? Några börjar ju i skolan nu i veckan, juste! Viktoria och Hedda kommer hem på Måndag kväll. Så på Tisdag lär jag träffa dem!
Men det blir nog inget festande den här veckan eftersom att jag är råpank!
Blev inte så mycket sömn inatt, för jag,Clara,Rebecca och jessica drog till Sollentuna på nån fest. Jag somnade runt 4 men blev sedan väckt av att Philip ringde halv 6. Sen gick jag upp runt halv 12. Känner att jag behöver en riktig god sömn inatt. Ska sova minst 10 timmar!

Men nu ska jag sova.

Sov gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0